Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2013
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Jun 2013
Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2013
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Jun 2013

Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Jun 2013

{arijdatatable bPaginate="true" asStripClasses="stat_odd,stat_even"}

Bil.Piagam PelangganBilangan DiterimaBilangan DiprosesPeratus Pencapaian
1 Menyiasat dan memberi maklum balas kepada setiap aduan pelanggan dalam tempoh 3 hari 15  15 100%

2

 

 

Memproses permohonan kelulusan rekabentuk jentera berperakuan kelayakan :

  1. Dandang stim dalam tempoh 60 hari
  2. Pengandung tekanan tak berapi dalam tempoh 20 hari

 62

501

 60

501

97%

100%

3 Kelulusan pendaftaran sebagai Pegawai Keselamatan Kesihatan (Safety and Health Officer) bagi setiap permohonan yang lengkap dalam tempoh 30 hari  37  37  100%
4 Memproses dan mengumumkan permohonan Orang Yang Kompeten (Competent Person) untuk menjalankan kerja Higen Industri dalam tempoh 30 hari  162  14 9%
5 Memproses dan memaklumkan keputusan permohonan lanjutan tempoh sahlaku kad/sijil perakuan kelayakan pengandung tekanan tak berapi / dandang stim dalam tempoh 60 hari  7  6  86%
6 Memproses dan meluluskan permohonan kebenaran memasang dan mengendalikan simpanan pukal dalam tempoh 15 hari  64  46 72%
7 Memproses kelulusan permohonan kebenaran memasang talian paip dalam tempoh 14 hari  3  2  67%
8 Memproses kelulusan permohonan kebenaran mengendalikan talian paip dalam tempoh 10 hari  10  8  80%
9 Menjalankan pemeriksaan dan ujian hidrostatik ke atas talian paip dalam tempoh 14 hari  1  1  100%
10 Memulakan siasatan kejuruteraan forensik selepas menerima pemberitahuan kemalangan / kejadian di tempat kerja dalam tempoh 48 jam  2  2  100%
11 Menyediakan laporan ringkas siasatan kejuruteraan forensik kepada pihak pengurusan atasan dari tarikh siasatan dijalankan dalam tempoh 2 hari 2  2  100%
12 Memproses kelulusan permohonan pendaftaran Doktor Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 30 hari  22  22  100%
13 Memberikan maklumbalas bagi setiap permohonan memberikan ceramah dan mengadakan pameran berkaitan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 7 hari  4  4  100%
14 Menyediakan resit bayaran di kaunter kepada setiap pelanggan yang membuat urusan bayaran dalam tempoh 10 minit 155 155  100%

{/arijdatatable}

Cetak Emel