Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2014
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Julai 2014
Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2014
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Julai 2014

Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Julai 2014

pdf  Status Pencapaian Piagam Pelanggan bagi Julai 2014

{arijdatatable bPaginate="false" asStripClasses="stat_odd,stat_even" bLength="25"}

Bil.Piagam PelangganBil TerimaBil ProsesPeratusan Pencapaian
1 Menyiasat dan memberi maklum balas kepada setiap aduan pelanggan dalam tempoh 3 hari  7  7 100%
2

Memproses permohonan kelulusan rekabentuk jentera berperakuan kelayakan
i.  Dandang stim dalam tempoh 60 hari
ii. Pengandung tekanan tak berapi dalam tempoh 20 hari

 

52
640

 

52
640

 

100%
100%

3 Kelulusan pendaftaran sebagai Pegawai Keselamatan Kesihatan (Safety and Health Officer) bagi setiap permohonan yang lengkap dalam tempoh 30 hari 87 87  100%
4 Memproses dan mengumumkan permohonan Orang Yang Kompeten (Competent Person) untuk menjalankan kerja Higen Industri dalam tempoh 30 hari  102  79 77%
5 Memproses dan memaklumkan keputusan permohonan lanjutan tempoh sahlaku kad/sijil perakuan kelayakan pengandung tekanan tak berapi / dandang stim dalam tempoh 60 hari 7 2 29%
6 Memproses dan meluluskan permohonan kebenaran memasang dan mengendalikan simpanan pukal dalam tempoh 15 hari  55 50 91%
7 Memproses kelulusan permohonan kebenaran memasang talian paip dalam tempoh 14 hari 4 4 100%
8 Memproses kelulusan permohonan kebenaran mengendalikan talian paip dalam tempoh 10 hari 0 0 0%
9 Menjalankan pemeriksaan dan ujian hidrostatik ke atas talian paip dalam tempoh 14 hari  1 1 100%
10 Memulakan siasatan kejuruteraan forensik selepas menerima pemberitahuan kemalangan / kejadian di tempat kerja dalam tempoh 48 jam 0 0 0%
11 Menyediakan laporan ringkas siasatan kejuruteraan forensik kepada pihak pengurusan atasan dari tarikh siasatan dijalankan dalam tempoh 2 hari 0 0 0%
12 Memproses kelulusan permohonan pendaftaran Doktor Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 30 hari  11 11 100%
13 Memberikan maklumbalas bagi setiap permohonan memberikan ceramah dan mengadakan pameran berkaitan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 7 hari 3  3 100%
14 Menyediakan resit bayaran di kaunter kepada setiap pelanggan yang membuat urusan bayaran dalam tempoh 10 minit  126 126 100%

{/arijdatatable}

Cetak Emel