Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2014
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Jun 2014
Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2014
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Jun 2014

Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Jun 2014

icon pdf Status Pencapaian Piagam Pelanggan bagi Jun 2014

{arijdatatable bPaginate="false" asStripClasses="stat_odd,stat_even" bLength="25"}

Bil.Piagam PelangganBil TerimaBil ProsesPeratusan Pencapaian
1 Menyiasat dan memberi maklum balas kepada setiap aduan pelanggan dalam tempoh 3 hari  8  8 100%
2

Memproses permohonan kelulusan rekabentuk jentera berperakuan kelayakan
i.  Dandang stim dalam tempoh 60 hari
ii. Pengandung tekanan tak berapi dalam tempoh 20 hari

41
475

41
475

100%
100%

3 Kelulusan pendaftaran sebagai Pegawai Keselamatan Kesihatan (Safety and Health Officer) bagi setiap permohonan yang lengkap dalam tempoh 30 hari 83 77 93%
4 Memproses dan mengumumkan permohonan Orang Yang Kompeten (Competent Person) untuk menjalankan kerja Higen Industri dalam tempoh 30 hari  19  13 68%
5 Memproses dan memaklumkan keputusan permohonan lanjutan tempoh sahlaku kad/sijil perakuan kelayakan pengandung tekanan tak berapi / dandang stim dalam tempoh 60 hari 7 3 43%
6 Memproses dan meluluskan permohonan kebenaran memasang dan mengendalikan simpanan pukal dalam tempoh 15 hari  43 37 86%
7 Memproses kelulusan permohonan kebenaran memasang talian paip dalam tempoh 14 hari 6 4 67%
8 Memproses kelulusan permohonan kebenaran mengendalikan talian paip dalam tempoh 10 hari 10 6 60%
9 Menjalankan pemeriksaan dan ujian hidrostatik ke atas talian paip dalam tempoh 14 hari  2 2 100%
10 Memulakan siasatan kejuruteraan forensik selepas menerima pemberitahuan kemalangan / kejadian di tempat kerja dalam tempoh 48 jam 3 3 100%
11 Menyediakan laporan ringkas siasatan kejuruteraan forensik kepada pihak pengurusan atasan dari tarikh siasatan dijalankan dalam tempoh 2 hari 3 3 100%
12 Memproses kelulusan permohonan pendaftaran Doktor Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 30 hari  14 14 100%
13 Memberikan maklumbalas bagi setiap permohonan memberikan ceramah dan mengadakan pameran berkaitan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 7 hari 5  5 100%
14 Menyediakan resit bayaran di kaunter kepada setiap pelanggan yang membuat urusan bayaran dalam tempoh 10 minit  164 164 100%

{/arijdatatable}

Cetak Emel