Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2013
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Disember 2013
Breadcumb Caption
  • Arkib Statistik
  • 2013
  • Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Disember 2013

Status Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Disember 2013

pdf  Status Pencapaian Piagam Pelanggan bagi Disember 2013

{arijdatatable bPaginate="false" asStripClasses="stat_odd,stat_even" bLength="25"}

Bil.Piagam PelangganBil TerimaBil ProsesPeratusan Pencapaian
1 Menyiasat dan memberi maklum balas kepada setiap aduan pelanggan dalam tempoh 3 hari  8 8 100%
2

Memproses permohonan kelulusan rekabentuk jentera berperakuan kelayakan
i.  Dandang stim dalam tempoh 60 hari
ii. Pengandung tekanan tak berapi dalam tempoh 20 hari

 

24
408

 

24
408

 

100%
100%

3 Kelulusan pendaftaran sebagai Pegawai Keselamatan Kesihatan (Safety and Health Officer) bagi setiap permohonan yang lengkap dalam tempoh 30 hari  30 30 100%
4 Memproses dan mengumumkan permohonan Orang Yang Kompeten (Competent Person) untuk menjalankan kerja Higen Industri dalam tempoh 30 hari  105 100  95%
5 Memproses dan memaklumkan keputusan permohonan lanjutan tempoh sahlaku kad/sijil perakuan kelayakan pengandung tekanan tak berapi / dandang stim dalam tempoh 60 hari 8 5 63%
6 Memproses dan meluluskan permohonan kebenaran memasang dan mengendalikan simpanan pukal dalam tempoh 15 hari 71 35 49%
7 Memproses kelulusan permohonan kebenaran memasang talian paip dalam tempoh 14 hari  3 3 100%
8 Memproses kelulusan permohonan kebenaran mengendalikan talian paip dalam tempoh 10 hari 16 8 50%
9 Menjalankan pemeriksaan dan ujian hidrostatik ke atas talian paip dalam tempoh 14 hari  0 0  0%
10 Memulakan siasatan kejuruteraan forensik selepas menerima pemberitahuan kemalangan / kejadian di tempat kerja dalam tempoh 48 jam  0 0 0%
11 Menyediakan laporan ringkas siasatan kejuruteraan forensik kepada pihak pengurusan atasan dari tarikh siasatan dijalankan dalam tempoh 2 hari 0 0 0%
12 Memproses kelulusan permohonan pendaftaran Doktor Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 30 hari  18 18 100%
13 Memberikan maklumbalas bagi setiap permohonan memberikan ceramah dan mengadakan pameran berkaitan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan dalam tempoh 7 hari 8 8 100%
14 Menyediakan resit bayaran di kaunter kepada setiap pelanggan yang membuat urusan bayaran dalam tempoh 10 minit  138 138 100%

{/arijdatatable}

 

 

 

Cetak Emel